Svi vi , vjerovatno znate ko je (bio) Henri Ford i za šta je sve on zaslužan . Kompanija "Ford" je stekla svjetsku slavu , a "njegove proizvode" često možemo vidjeti i na našim ulicama . Možda ste i vi ponekad poželjeli zahvaliti nekom od poznatih proizvođača (ne samo automobila , nego uopšte) , jer su vam u presudnim trenucima njihovi proizvodi neizmjerno potpomogli u ostvarivanju vaših ciljeva . Ako je odgovor -da , onda ćete vrlo lako moći i razumjeti i junaka sledeće priče .
Priča dalje govori i kako je Henri Ford , lično naredio svojoj sekretarici da pošalje pozitivan odgovor i (kontra)zahvalnicu za Baroua .
Druga današnja priča , kako i sam naslov kaže , za temu ima špansko jezičko područje , koje nije nimalo zanemarljivo . Pogotovo , ako ste vlasnik Ševrolea .
Počeci šezdesetih godina , donijeli su Ševroleu jedan novi model . Model je nazvan "Nova" . Nama to i ne zvuči suviše značajno , ali priča kaže da je prodaja Ševija u zemljama u kojima je osnovni jezik španski , itekako opala , zahvaljujući upravo tom , najnovijem modelu .
Naime , "no va" - na španskom će značiti - "ne ide" .

Međutim , u ovoj priči nema ni trunke istine , jasno da su se "Španci" samo uspjeli dobro našaliti sa novim nazivom ševijevog automobila .
Kada smo već kod jezičkih zavrzlama , sjetimo se kako su neki objašnjavali akronim "Ford" - ("Fix or repair it , daily" , a postoji i još jedna "Found on road dead") , ali i Fiat ("Fix it again , Tony") .
Naime , Klajd Barou , poznat kao vrhunski kradljivac , odlučio je jednog dana poslati pismo kao znak zahvalnosti , nikom drugom do Henriju Fordu . Priča seže u 1932. godinu , kada kompanija "Ford" predstavlja svoj novi model automobila - V8 . Automobila koji je u to vrijeme nesumnjivo bio jedan od vrhunskih i koji je napravio pravu revoluciju , ako ne u svjetskoj proizvodnji automobila , onda bar u američkoj . Dvije godine nakon toga , dakle 1934. godine , Klajd se (kako priča kaže) odlučuje napisati i poslati tu zahvalnicu čelniku kompanije , koja mu je uveliko pomogla sa svojim novim proizvodom .
"Poštovani ,
sve dok budem imao zraka u plućima , pričaću o tome kakav ste kicoški automobil napravili . Vozio sam Ford-ove , isključivo kada bih morao bježati s njima . Zbog održavajuće brzine i spasa od nevolje , Vaš Ford svaki drugi automobil ostavlja iza sebe . Čak i ako moj posao i nije najlegalniji , ne mari da vam se prizna kako ste dobar automobil napravili , kada ste proizveli V8 .
Vaš
Klajd Šempion Barou "
Priča dalje govori i kako je Henri Ford , lično naredio svojoj sekretarici da pošalje pozitivan odgovor i (kontra)zahvalnicu za Baroua .
Druga današnja priča , kako i sam naslov kaže , za temu ima špansko jezičko područje , koje nije nimalo zanemarljivo . Pogotovo , ako ste vlasnik Ševrolea .
Počeci šezdesetih godina , donijeli su Ševroleu jedan novi model . Model je nazvan "Nova" . Nama to i ne zvuči suviše značajno , ali priča kaže da je prodaja Ševija u zemljama u kojima je osnovni jezik španski , itekako opala , zahvaljujući upravo tom , najnovijem modelu .
Naime , "no va" - na španskom će značiti - "ne ide" .
Međutim , u ovoj priči nema ni trunke istine , jasno da su se "Španci" samo uspjeli dobro našaliti sa novim nazivom ševijevog automobila .
Kada smo već kod jezičkih zavrzlama , sjetimo se kako su neki objašnjavali akronim "Ford" - ("Fix or repair it , daily" , a postoji i još jedna "Found on road dead") , ali i Fiat ("Fix it again , Tony") .
Нема коментара:
Постави коментар