четвртак, 16. јун 2011.

DOMACE URBANE LEGENDE

A sada jedna kompilacija domacih urbanih legendi :

• Sudenje u Sremskoj Mitrovici... Covek je vilama ubo sinovu zenu. Sudija ispituje snaju:

- Dakle, sta se tada desilo?

- Tada me je on opizdio vilama.

- Gospodjo, nadjite neki pristojniji izraz, ovo ne moze da udje u zapisnik.

- Sta ja znam, mi nemamo drugi naziv za vile.

• Domaci zadatak prvaka u jednoj osnovnoj skoli u Uzicu, na temu "Crvenkapa".

- ...Posla Crvenkapa u sumu i zavrljala. Vrljala ona tako vrljala i trevi je vuk. Pita nju vuk: "Kud si posla 'vuda, majku ti krvavu ***em..."

Nakon pregleda domacih zadataka uciteljica pita djaka da li je sam to uradio ili mu je neko pomagao; a djak kaze da mu je tata pomagao.

• 3. jun 1999. Nad Novim Sadom oko 10:30 AM na nebu se jasno vide cetiri bela traga od NATO aviona. Prethodno se culo nekoliko detonacija. Na cosku se skupili ljudi iz ulice. Dolazi neki Ranko i vice deda Danilu:

- Je l' bilo stogod nocas, deda Dane?

- Nije nista.

- Ma ne pitam te za "ono", nego za bombardovanje...

• Ratni dani, maj 1999. Jedna baba iz komsiluka kaze:

- Joj meni, ono ranije, kad zagrme odozgo ne mogu oka sklopiti. Sad uzmem tabletu i ne cujem ih nocu...

- Kakve su ti to tablete, da das i meni jednu - ubaci se drugi komsija.

- Ma imam svakakve, i od tri i od pet i od deset milimetara, pa biraj brate mili...

• Na ispitu iz anatomije na Medicinskom fakultetu u Beogradu jedna devojka je dobila "penis" kao ispitno pitanje:

- Penis je muski polni organ u cijoj se sredini nalazi koska. Dugacak je trideset santimetara... itd.

Profesor, posto je devojka zavrsila svoj odgovor:

- Koleginice, niste lose znali..., ali za onu kosku, to Vam se ucinilo, a za onih trideset santimetara, to ste imali srece...

• Tri tipa sede u basti jednog kafica i pricaju viceve o policajcima. Cuo to pajkan, pa im pridje:

- Sta je momci? Zabavljate se?

- Ma nista, cavrljamo.

- Isprave molim... Ko je od vas Dejan Komlenic?

- Ja.

- Aha. A ko je Dejan Pavlovic?

- Ja.

- Dobro, a Dejan Misic?

- Ja.

- Hm, vidi tri Dejana! Jeste li vi braca?

• Tokom 1948. nakon objave rezolucije Informbiroa, svi koji su se javno izjasnili za rezoluciju, bili su osudivani. U to vreme jedan od sudija vojnog suda u Beogradu imao je naviku da svaku presudu zavrsi recima: "A sve je to ucinio u cilju izazivanja rata i kontrarevolucije!"

Jednog dana vice mi iz sobe neki porucnik Bora "Dikan":

- Kursula, znas sta je bilo s onim tvojim seljakom Ficom, bog te ne ***'o! Dobio covek dvadeset godina robije sto je neutvrdenog dana meseca avgusta 1948. godine, na radnom mestu u redakciji "Narodne Armije" vat'o za *** drugaricu Micu, a sve to u cilju izazivanja rata i kontrarevolucije!

(iz "Muzeja Zivih Ljudi" od D. Jovanovica.)

• U Bosni blizu Doboja, na jednoj raskrsnici sa kruznim tokom saobracaja, ispod znaka (za kruzni tok saobracaja) stoji ogranicenje:

- MAKSIMUM 10 MINUTA.

• Istinit dogadjaj iz busa. Pricaju dve dizelasice:

- E, uopste mi nije jasno sta mu bi...

- Da, bas je bio OK tip, ono, nosio fine patike i trenerkice a sad je propao totalno, kupio leviske i starke... Ma puko je totalno!

• Tekst iz casopisa "Oni":

- Imam petnaest godina i veliki problem. Menstruacija mi kasni mesec i po dana. Primecujem da mi stomak raste i da imam pojacan apetit. Brinem se da nisam trudna. Umirem placuci i sekirajuci se. Napominjem da nikad nisam imala decka, ali sam se samozadovoljavala. Moze li se od toga zatrudneti? Koji su simptomi trudnoce?

Unapred zahvalna

Radenka

• Seta patrola "Knezom" i bese im sumnjiv jedan tip...

- Licnu kartu?

- Nisam poneo.

- Je l' imas nesto od dokumenata?

- Imam INDEX.

Izvadi tip indeks... Kad je pandur utvrdio ko je i sta je, poce da ga analizira; tip dao nekih 20-tak ispita, sve ispecatiranih...

- Ala si ti proputovao!

• Seo momak u kafic u Petrovcu (CG) i naruci pivo. Konobar ga pita:

- S pjenom ili bez pjene?

- Bez pjene.

Za nekih cca sat, dode konobar, naspe mu pivo sa jako puno pene:

- Sacekaj jedno dva - tri minuta...

• Naslov koji se svjevremeno objavljen u Vecernjim novostima:

- OBOREN TUDJMANOV MIG-21

Poginula kompletna posada.

• Na stanici kod Mostarske petlje upada tip u autobus (sav zadihan) i pita:

- Oprostite, je l' ovo autobus?

Vriska u autobusu. Koji sekund kasnije (kada je shvatio) dodao je "23"...

• Na novosadskom PAN-radiju uvece 1. januara voditelj cestita koleginici voditeljki novu godinu sa recima:

- Ja te volim, ja te obozavam, ja bih s tobom da se razmnozavam.

Нема коментара:

Постави коментар